Uutiset
Julkaistu 10/11/2022
Faban yksi keskeisin arvo on edelläkävijyys, joka on näkynyt osuuskunnan toiminnan, palvelujen, tuotteiden ja osaamisen kehittämisenä jo vuosien ajan. Toimintaympäristömme muuttuessa ja laajentuessa on tarve kehittää myös Faban ulkoista olemusta, brändia ja visuaalista ilmettä. Haluamme toimia asiakkaan lähellä ja asiakkaan aktiivisena kumppanina. Osuuskuntana edistämme yhdessä asiakkaidemme kanssa maatalouden menestystä ja kehitystä – Yhdessä eteenpäin – kohti tuottavampaa huomista.
”Ilmeen uudistuksen lähtökohtana oli säilyttää Faban visuaalinen tunnistettavuus, mutta tuoda logoon uutta modernia otetta. Halusimme säilyttää Faban tunnistettavan värimaailman, mutta syventää sitä vastaamaan paremmin mm. saavutettavuusmäärityksiä. Uudessa logossa f-kirjaimen lovi ilmentää suuntaa eteenpäin ja kehittymistä. Visuaalista ilmettä täydentää kaarielementti, joka kuvaa liikettä ja jatkuvaa uudistumista”, kertoo viestintä- ja markkinointijohtaja Eve Kulmala.
Uusi logo näkyy jo kaikissa Faban sähköisissä materiaaleissa ja vähitellen myös muissa materiaaleissa.