Blogi
Julkaistu 13.12.2021
Vuosi sitten aloitimme Fabassa mittavan kehityshankkeen myynnin kehittämisessä. Hankkeen tavoitteiksi kirjasimme paremman asiakaspalvelun, tehokkaamman palvelu- ja tarvikevalikoiman tarjonnan sekä asiakasyhteistyön kasvattamisen. Vuoden aikana olemme muovanneet palveluvalikoimaamme vastaamaan yhä paremmin asiakkaiden tarpeisiin. Kaikkien tilojen tarpeet ja tavoitteet eivät ole yhteneviä ja on tärkeää, että palveluistamme löytyy teille jokaiselle sopivin palvelutaso. Lisääntymisen ja eläinaineksen kehittämisen palvelut kokivatkin mittavan uudistuksen monimuotoisten palvelupakettien kautta.
Muutos ulottui myös asiantuntijoihimme ja heidän osaamisensa kasvattamiseen. Panostimme vuoden aikana asiakasymmärryksen ja yhteydenpidon kehittämiseen. Toivottavasti tämä näkyy myös arjessa, kun kohtaatte asiantuntijoitamme. Tehtävänämme on helpottaa karjanomistajan arkea ja sitä teemme asiantuntemuksella ja laajalla palvelu- ja tarvikevalikoimalla. Palveluiden kehittäminen näkyy myös tekeminämme investointeina digipalveluihin. Niiden tarkoitus on nopeuttaa, helpottaa ja monipuolistaa tilan johtamista ja sen kehittymisen seuraamista. Bisnes+, FabaMAPPI ja DigiHelmi ovat esimerkkejä digipalveluista, jotka todella tehostavat toimintaa ja auttavat johtamaan omaa tilaa ajantasaisella tiedolla.
Kiitos yhteistyöstä tänä vuonna. Kohdataan myös ensi vuonna kasvokkain, webinaareissa, tapahtumissa ja muiden kanavien kautta. Mennään luottavaisesti yhdessä kohti uutta vuotta!
Tapani Puumala, myyntijohtaja, Faba osk
Kirjoitus on julkaistu Faba-lehdessä 4/2021